W związku z ogłoszeniem przez Prezydenta Miasta Gdańska otwartego naboru partnerów spoza sektora finansów publicznych (wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe) do wspólnej realizacji projektów rewitalizacyjnych Gminy, zapraszamy osoby zainteresowane na spotkanie w dniu 23 stycznia o godz. 18.00 do Domu Sąsiedzkiego przy ul. Biskupiej 4.
O projekcie będą mówili przedstawiciele Biura Rozwoju Gdańska, a po prelekcji odpowiedzą na pytania związane z konkursem.
Dotacje będzie można uzyskać na działania obejmujące renowację, rewaloryzację, przebudowę i remonty elementów wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych znajdujących się na obszarach rewitalizacji, oraz na zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia wielorodzinnych budynków mieszkalnych.
Termin składania ofert mija 3 lutego 2017 r.
Dokładny wykaz adresowy wszystkich budynków objętych możliwością otrzymania dotacji znajduje się na stronie: http://www.brg.gda.pl/rewitalizacja.
Szczegółowe warunki naboru wraz z niezbędnymi wzorami dokumentów można pobrać ze strony internetowej www.gdansk.pl oraz www.brg.gda.pl lub odebrać w siedzibie Organizatora konkursu, tj. Biurze Rozwoju Gdańska przy ul. Wały Piastowskie 24, parter, pokój nr 4 lub 7.
Wykaz niezbędnych dokumentów:
Zarządzenie nr 31/17 PMG z dnia 10.01.2017 ws. ogłoszenia otwartego naboru 84.06 KB
Zał. 1 do Zarządzenia nr 31/17 – Szczegółowe warunki otwartego naboru 454.55 KB
Zał. A do Szczegółowych warunków – Karta zgłoszenia partnera 139.76 KB
Zał. B do Szczegółowych warunków – Oświadczenie o posiadanej dokumentacji technicznej 311 KB
Zał. C do Szczegółowych warunków – Uchwała wspólnoty o przystąpieniu do projektu 114.11 KB
Zał. D do Szczegółowych warunków – Formularz oceny 549.45 KB
Merytorycznych konsultacji udziela – Paweł Tatarczuk
(parter, pokój nr 4, tel. 058/ 308 44 24)
e-mail: pawel.tatarczuk@brg.gda.pl.